onsdag den 10. august 2011

The Librarian? Nej, vel...

Jeg har jo den her skønne kæreste som deler sit liv med mig - og som har sagt at det er ok med ham at optræde i diverse indlæg. Vi er dog begge enige om at det skal foregå under dæknavn og i går lancerede jeg ham så som the librarian. Men det holder altså ikke. Jeg mener sådan set stadigvæk at han er så tilpas stor og stærk samt har de nødvendige evner til at navigere rundt i L-space og dermed sagtens kan bære titlen. Men ellers er der altså ikke meget orangutang over ham så jeg kan ikke, det føles så fjollet.

Så nu vender vi tilbage til min skønne kæreste/ham den skønne samt lignende variationer. Og så dukker der forhåbentligt en anden betegnelse op senere - forhåbentligt inden der er kommet alt for mange indlæg som skal redigeres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar