lørdag den 6. august 2011

Av min fod

Øv, jeg har ondt i min fod... Så jeg kan ikke komme ud at løbe i morgen. Nu var jeg ellers næsten lige kommet på plads igen efter en alt for lang pause der mere eller mindre har total-destrueret det sidste års arbejde med at komme i løbeform.

Jeg har et vældigt ambivalent forhold til alle former for motion og især løb. Jeg ved godt at det er sundt og når jeg har fået skoene på og er kommet afsted går det som regel fint og jeg har det godt bagefter og alt det der. Desværre har jeg en alt for magelig side der, når jeg så er kommet i form, totalt overvurderer hvor mange gange jeg kan springe træning over uden at det bliver et problem. Det er også den del af mig der mener at, når nu jeg er kommet i så god form, så kan jeg da sagtens spise is hver dag, gerne suppleret af slik og kage. Og så står jeg der, igen igen, en god måneds tid senere og undrer mig over at vi tilsyneladende har valgt at skifte husets spejle ud med billeder af den samme mellemsvære russiske kampvogn.

Så det gælder om at udnytte det når motivationen er der - og derfor overvejer en af mine andre, og ligeså ufornuftige, sider at jeg måske godt kan løbe alligevel. Foden gør jo primært ondt når jeg ikke har sko på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar